1. Informacje podstawowe
1. Sklep internetowy działający pod adresem dogventure.pl prowadzony jest przez DOGVENTURE Amelia Lęgowicz, działalność nierejestrowana ul. Chopina 16/3, 57-343 Lewin Kłodzki, Polska, e-mail: kontakt@dogventure.pl.
2. Sprzedaż prowadzona jest w formie działalności nierejestrowanej zgodnie z art. 5 ustawy Prawo przedsiębiorców.
3. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną akcesoriów dla psów.
4. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Zamówienia
1. Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony sklepu.
2. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie danych niezbędnych do jego realizacji.
3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zakupu przez Kupującego.
3. Produkty i dostępność
1. Produkty dostępne w sklepie podzielone są na dwie kategorie: dostępne od ręki – wysyłane w standardowych terminach, produkty wykonywane na zamówienie (personalizowane lub produkowane według wyboru Klienta).
2. Produkty personalizowane lub tworzone na zamówienie nie podlegają zwrotowi, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
4. Ceny i płatności
1. Ceny podane na stronie sklepu są sklepami brutto.
2. Płatności dostępne w sklepie: płatność online za pośrednictwem Paybylink.pl, płatność za pobraniem (jeśli dostępna przy wyborze dostawy).
3. W przypadku braku płatności zamówienie może zostać anulowane.
5. Wysyłka i dostawa
1. Zamówienia wysyłane są poprzez: InPost Paczkomaty, InPost Kurier, Orlen Paczka, Poczta Polska (list/kurier), Poczta Polska (pobranie).
2. Koszt dostawy podawany jest podczas składania zamówienia.
3. Termin wysyłki produktów dostępnych od ręki wynosi 1-3 dni roboczych. Produkty personalizowane mogą wymagać dłuższego czasu realizacji.
6. Zwroty
1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania produktu, o ile produkt nie nosi śladów użytkowania.
2. Zwrot należy odesłać na adres: DOGVENTURE Amelia Lęgowicz ul. Chopina 16/3, 57-343 Lewin Kłodzki lub do paczkomatu KUD04M.
3. Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.
4. Sklep zwróci środki w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
7. Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową prosimy o kontakt na adres kontakt@dogventure.pl.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania produktu.
3. W przypadku uznania reklamacji sklep pokrywa koszt ponownej wysyłki.
8. Dane osobowe
Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności dostępną w sklepie.
9. Postanowienia końcowe
1. Regulamin może ulec zmianie, a zamówienia złożone przed zmianą realizowane są na dotychczasowych zasadach.
2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
